ارزانترین قیمت خرید عمده انواع ترشیجات در مازندران

امروزه قیمت ترشیجات، ارزان و به صرفه است.یکی از مهم ترین چاشنی های غذا، ترشی است. ترشی ها به دو دسته تقسیم می شوند؛ لیته و مخلوط. ترشی مخلوط انواع مختلفی دارد. عبارت اند از ترشی سیر، ترشی کلم، ترشی کیوی و ترشی گیلاس و… که مزه های مختلفی دارند. ترشی لیته یعنی مواد ترشی را چرخ کرده و داخل سرکه ریخته ولی مخلوط با قاطی کردن مواد ترشی به دست می آید.مواد ترشی می تواند شامل؛ کلم، گل کلم، خیار، هویج، سیر، موسیر، سیب زمینی مخصوص ترشی و بادمجان پخته(پخته یا خام بودن بادمجان بسته به سلیقه خود دارد ولی پخته باشد بهتر و خوشمزه تر است) و… باشد؛ که با مخلوط کردن همه مواد و ریختن داخل سرکه ترشی به وجود می آید.

ارزانترین قیمت خرید عمده انواع ترشیجات در مازندران

لیست قیمت روز بهترین ترشیجات در مازندران

لیست قیمت روز بهترین ترشیجات در مازندرانخاصیت های ترشی شامل موارد زیر می باشد:

  1. ترشی باعث کاهش چربی خون می شود.
  2. برخی از سرطان ها را جلوگیری می کند.
  3. میزان اسید معده را متعادل می کند.
  4. سبب جذب پروتئین و آهن و باعث رشد فلور طبیعی می شود.
  5. باعث کاهش قند خون می شود. (مخصوصا اگر از سرکه سیب استفاده شده باشد)

مصرف بیش از حد ترشیجات مضر بوده و باید رعایت کرد. ترشی ها را باید در فصل زمستان و ماه اول بهار مصرف کرد زیرا در هوای گرم بسیار مضر است. ترشیجات را نباید قبل از خواب میل کرد؛ اگر قبل خواب میل کنید موجب سکته قلبی می شود.

سیر ترشیخوشمزه ترین و ساده ترین ترشی، تولید ترشی سیر است که به صورت سلیقه ای حبه کرده یا کامل داخل سرکه ریخته و می گذاریم جا بیفتد.

ترشی سیر با بقیه ترشی ها فرق دارد یعنی زمان جا افتادن کامل سیر ترشی هفت سال است؛ که به دلیل خوشمزه بودن این ترشی اغلب مردم در یک سال اول تمام می کنند. این را هم بگویم ترشی سیر فقط اینطور نیست که باید هفت سال بگذرد تا درست شود. ترشی سیر هر چه بیشتر بماند نرم تر و خوشمزه تر می شود.

از آنجا که می دانید ترشیجات باید کاملا بهداشتی و تمیز باشد. از فروشگاه های معتبر مخصوصا از فروشگاه هایی که ترشی مازندران را می فروشند خرید کنید. چرا که منبع اصلی ترشی در استان مازندران است.

فروش ترشیجات به صورت عمده در نمایندگی ها

امروزه در جهان، مصرف ترشیجات روبه افزایش است و خریدار ترشیجات روز به روز زیاد می شود.

در نمایندگی های معتبر مازندران، انواع و اقسام ترشی مخصوصا سیر ترشی را به صورت عمده عرضه می کنند.

می توانید یکی از نمایندگی های مازندران در شهر یا روستای خود باشید که به صورت عمده از فروشگاه های معتبر مازندران خرید کرده و در فروشگاه خود بفروشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما