سایت خرید ترشی کلم قرمز دو نفره

یکی از جذاب ترین ترشی ها از نظر مزه و رنگ ترشی کلم قرمز دو نفره یا بنفش است که در این سایت با نحوه ی خرید و آماده سازی آن آشنا خواهید می شوید .

تهیه ی ترشی کلم قرمز

کلم یکی از معمول ترین و پر ویژگی ترین انواع سبزی ها است که به خاطر فایده هایش از نظر سلامت ، جایگاهی خاصی در تغذیه دارد .
این ترشی را با سرکه ی قرمز هم می توان درست کرد اما برای خوش رنگ شدن این ترشی بهتر است از سرکه ی سفید استفاده کرد . اغلب ترشی کلم قرمز با سرکه ی سیب هم درست می شود.

ترشی کلم قرمز دو نفره

بهتر است بیشتر راجع به کلم بدانید ! ! !

قبل از توضیح راجع به طرز درست کردن این ترشی باید مواد مغذی موجود در کلم را یاد آوری کنیم : آهن ، فسفر ، کلسیم ، آب ، تیوسیانات ، ویتامین های A-B-C-U-K و . . . مقدار زیاد ویتامین K در کلم قرمز یکی دیگر از شگفتی هایش است که برای سلامت استخوان ها خیلی خیلی مفید است .

البته قابل ذکر است مصرف کلم با همه ی فایده هایی که دارد به بیماران مبتلا به گوآتر ، بواسیر و افرادی که به خارش بدن دچارند سفارش نمی شود و علت آن توجود یوسیانات در کلم می باشد

ترشی کلم قرمز دو نفره

خرید ترشی کلم قرمز دو نفره

کلم قرمز یکی از قسمت های لازم سالاد است که در زیبایی و تزئین سالاد هم نقش دارد ولی اگر اعضای خانواده تان اهل خوردن سبزی خام نیستند ، بعد از تهیه ی سالاد کلم ها تا مدتی در یخچال باقی می ماند و شاید خراب هم بشود ! در کنار خرید این ترشی به صورت حضوری یا غیر حضوری می توانید این ترشی را در خانه هم تهیه کنید و از آن لذت ببرید .

ترشی کلم قرمز دو نفره

نکاتی در ارتباط با نگه داری این ترشی

• ظرف های شیشه ای بهترین انتخاب برای نگه داری ترشی ها هستند ؛ به هیچ عنوان از ظروفی با جنس پلاستیکی استفاده نکنید.

• می توان یک قاشق غذا خوری ( 25 گرم ) شکر به کلم قرمز اضافه کرد تا ترشی سرکه را تعدیل کند و یا سرکه را با کمی آب بجوشانید و بعد از سرد شدن مخلوط کنید .

• بعضی ها برای نرم شدن کلم با کمی آب آن را روی حرارت می گذارند اما این راه منجر به تغییر رنگ و مزه ی کلم می شود و از کیفیت ترشی کلم قرمز کم می کند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما