فروش ترشی سیر صدفی در مازندران

فروش ترشی سیر صدفی در مازندران بسیار مرسوم است و تقریبا در تمامی مغازه های ترشی فروشی این نوع را می توان به سادگی یافت و برای سوغات تهیه کرد.
ترشی سیر را حتما تا به امروز حداقل یکبار مزه کرده اید و طعم آن را چشیده اید.
شاید شما نیز شنیده باشید که ترشی سیر باید نزدیک به هفت سال بماند تا بتوان آن طعم بسیار خوبی را که لازم است به خود بگیرد و سپس مورد استفاده قرار بگیرد.
نام ترشی هفت ساله در تمامی خانواده های ایرانی معروف است، که البته اکثرا رنگ تیره ای به خود گرفته و بعضی این رنگ تیره را به علت سرکه ای که در ترشی ریخته شده است می دانند.

فروش ترشی سیر صدفی در مازندران

انواع ترشی سیر

  •  ترشی سیر سفید
  • ترشی سیر هفت ساله
  • ترشی سیر با رب انار
  • ترشی سیر با شیره خرما
  • ترشی سیر با تمر هندی

فروش ترشی سیر صدفی در مازندران

فروش ترشی سیر صدفی در مازندران

بعضی ها منظور از ترشی سیر صدفی را همان حبه ای کردن سیر و سپس چیدن در یک ظرف شیشه ای و استفاده از سرکه سفید می دانند.
و بعضی ها معتقدند که باید در تهیه این مدل ترشی سیر از انواع سیر وحشی که اندازه کوچکتری دارند بهره برد.
فرقی نمی کند شما کدام مدل ترشی سیر را با نام صدفی بشناسید، زیرا تقریبا یک مزه و طعم داشته و در یک زمان نزدیک به دو ماهه آماده می شود.

فروش ترشی سیر صدفی در مازندران

خرید عمده ترشی سیر

از این مسئله که با خوردن سیر ممکن است دهان شما بوی بدی بگیرد، نگران نباشید، زیرا بودن سرکه در کنار سیر و افزودنی های دیگری که به ترشی اضافه می کنند باعث می شود تا بعد از خوردنش این اتفاق برایتان نیفتد و نگران بوی سیر نباشید.
خرید عمده ترشی سیر را اکثر ترشی فروشی ها در مناطق مختلف انجام می دهند و یکی از مناطقی که خواستگاه ترشی سیر به شمار می آید و می توان برای خرید عمده به آنجا مراجعه کرد شهرستان های استان مازندران است.
شهر هایی مثل قائمشهر یا ساری و آمل فروشنده های بزرگی در رابطه با عرضه انواع ترشی از جمله ترشی سیر دارند.
آیا شما نیز قصد دارید تا ترشی سیر را به صورت عمده تهیه کرده و یا با یک تلفن ساده بتوانید فروشنده های آنلاین آن را بیابید؟
پیشنهاد ما استفاده از اینترنت و سایت های آنلاین است تا موتور جستجوی گوگل ده ها سایت در رابطه با عرضه انواع ترشی به شما معرفی کرده و به سادگی با دریافت نمونه هایی با حجم کمتر بتوانید متوجه شوید که کدام یک از این سایت ها می تواند بهترین تامین کننده برای شما در زمینه تهیه ترشی سیر صدفی می باشد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما