لیست قیمت فروش ترشی لیته نازخاتون

ترشی لیته نازخاتون از ترشی های لذیذ و بومی شمال کشور می باشد که معمولا در گیلان و با استفاده از بهترین و تازه ترین مواد اولیه تهیه می شود.
ترشی لیته نازخاتون بلافاصله پس از ترکیب مواد اولیه باهم آماده مصرف می باشد و آبغوره موجود در آن علاوه بر اینکه طعم لذیذ آنرا چندین برابر کرده است باعث کاش چربی خون نیز شده است.

ترشی لیته نازخاتون

ترشی لیته نازخاتون

اگر نگاهی به لیست مواد اولیه جهت آماده کردن ترشی لیته نازخاتون بیندازید متوجه خواهید شد که این ترشی مختص شمال کشور می باشد.

  • ریحان سبز
  • آبغوره
  • بادمجان
  • گلپر
  • سیر
  • نمک و فلفل
  • نعنا

این ها موادی هستند که برای تهیه ترشی لیته گلپر به آن نیازمندیم.
با ترکیب این مواد با یکدیگر به صورت رنده شده و یا چرخکرده ترشی لیته نازخاتون تهیه می شود که بسیار خوش عطر و طعم بوده و باب میل و سازگار با بیشتر ذائقه ها می باشد.
در تهیه این ترشی باید بادمجان ها به صورت کبابی استفاده شود که عمل کباب کردن بادمجان خود یکی از دلایل خوش طعم بودن ترشی لیته نازخاتون می باشد.
اینکه تمامی مواد باید با هم میکس شده و پوره شوند باعث می شود تا تمامی مواد به خورد هم بروند و با ترکیب شدنشان با هم طعم خوبی ایجاد شود و دیگر مواد به صورت جداگانه حس نشوند.
اصل ترشی لیته نازخاتون به گونه ای است که سفت نباشد و برای ماندگاری بیشتر در یخچال از آن نگهداری شود.

ترشی لیته نازخاتون

فروش ترشی لیته نازخاتون

برای فروش ترشی لیته نازخاتون مراکز معتبر فروش و نمایندگی هایی در سطح شهر دایر می باشند که این محصول را به صورت بسته بندی و یا فله به شکل جزئی و عمده به فروش می رسانند.
اگر طالب این ترشی هستید و نمی توانید آنرا از نمایندگی ها تهیه نمایید بهتر است به سایت های معتبر فروش سری زده و در آنجا با دیدن تصاویر محصول و توضیحات درج شده بر روی سایت آن را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

ترشی لیته نازخاتون

قیمت ترشی نازخاتون

قیمت ترشی لیته نازخاتون با توجه به مواد مصرفی برای تهیه آن تعیین می شود.
مواردی مثل تازگی مواد اولیه، نوع فروش و بسته بندی و اندازه آن بر روی قیمت ها موثر است.
اما شما می توانید قیمت اصلی را از سایت ها و یا نمایندگی های فعال به صورت به روز و دقیق تهیه نمائید، سپس برای خرید برنامه ریزی کرده و محصول مورد نظر خود را با مقدار دلخواه سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما