مرکز تهیه ترشی مخلوط درجه یک

با استفاده از مرکز تهیه ترشی مخلوط می توانید ترشی مخلوط درجه یک را با قیمت مناسب برای مصارف خود تهیه کنید.

مرکز تهیه ترشی مخلوط

مرکز تهیه ترشی مخلوط

در بین ظروف ترشی موکود در مراکز فروش انواع ترشی می تپانیم شاهد وجود انواع ترشی های مخلوط باشیم از این رو‌برای تهیه ی ترشی مصرفی می توانیم به این مراکز مراجعه کنیم.
ترشی های مخلوط به دلیل داشتن طعم و عطر خوبی که انواع سبزیجات موجود در این ترشی ارد مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.
متناسب با کیفیت این ترشی های مخلوط،قیمت شان نیز تعیین می شود.

قیمت ترشی های مخلوط

با توجه به اینکه ترشی های مخلوط به عنوان چاشنی بر سر سفره ها استفاده می شود،با توجه به مواد موجود در این ترشی ها قیمت آنها نیز تغییر می کند.
از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول پرکاربرد تازگی مواد اولیه به کاربرده شده در آن می باشد.
شما برای اطلاع از قیمت روز تری های مخلوط می توانید به مراکز پخش انواع ترشی ها و یا فروشگاه های آنلاین پخش مراجعه کرده و از قیمت روز آن مطلع شوید زیرا قیمت ها در حال حاضر دچار نوسان می باشد.

مرکز تهیه ترشی مخلوط

تهیه ترشی مخلوط در خانه

برای ترشی های مخلوط معمولا از موادی همچون بادمجان،گل کلم،کرفس،هویج،فلفل سبز،نمک،ادویه ترشی،سیر،خیار سبز،نمک،فلفل،سرکه سفید و یا قرمز استفاده می کنند.
برای تهیه این ترشی کلم،هویج،کرفس و بامحان را نمک میزنیم و به مدت یک ساعت به آن استراحت می دهیم و میزان نمک تعیین شده به داخواه و ضائقه ی خودتان می باشد.
بعد از آن به ترتیب هویج،کرفس،گر کلم و بادمجان را درون آب جوش ریخته و به مدت چند دقیقه نگه میداریم تا به حدی برسد که نه سفت باشد و نه خیلی نرم.
بعد از آن هر کدام را به صورت ورقه ای درون ظرف مورد نظر ریخته و روی آن سرکه میریزیم و مراقبت های لازم را برای رسیدن و افزایش طول عمر ترشی انجام می دهیم.

مرکز تهیه ترشی مخلوط

فوت و فن تهیه ترشی مخلوط

  • برای داشتن ترشی مخلوط مرغوب بهتر است نمک و ادویه را متناسب با ضائقه ی خود اضافه کنید نه دستور ارائه شده.
  • اگر دوست دارید گل هایی ترد و سفید داشته بلشید بهتر است آن را نجوشانید و به صورت خام درون ظرف مورد نظرتان بریزید.
  • به هیچ وجه باقی مانده ی ترشی بر سر سفره را به درون ظرف ترشی بازنگردانید زیرا این امر موجب کاهش طول عمر و ایجاد فساد و خرابی درون ترشی می شود.
  • برای پیشگیری از ایجاد فساد در ترشی از ورود تر گونه هوا،رطوبت و آلودگی به درون ظرف آن جلوگیری کنید تا بتوانید ترشی را با طول عمر بیشتری برای خود نگهداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما