فروش خیارشور دبه ای به صورت عمده | فروش خیارشور خانگی

فروش خیارشور دبه ای نسبت به فروش عمده خیارشور به صورت شیشه ای و یا بسته بندی شده در ابعادکوچکتر متفاوت و کمتر می باشد.  چنانچه شما نیاز به تهیه خیارشور به مقدار زیاد دارید می بایست خرید خیارشور را به صورت دبه ای انجام دهید.
در شرح ذیل به بررسی کامل در مورد قیمت فروش عمده خیارشور دبه ای و خیارشور خانگی میپردازیم.


انواع خیارشور موجود در بازار

خیار شور ها با توجه به آن که مواد اصلی آنها خیار می باشد ،  نوع خیار تعیین کننده انواع خیارشور موجود در بازار می باشد.
خیار و انواع خیار
 خیار گیاهی است از خانواده کدوسانان که همانند  بوته کدو رونده می باشد.  اگر بعد از مدتی برای بوته خیار تکیه گاهی مانند چوب قرار ندهید بر روی زمین پیچ میخورد و به رشد خود ادامه می دهد.


در حالت کلی 3 نوع  خیار موجود می باشد:

1 –  خیار ترشی انداختن یا مخصوص خیارشور ( Pickling )
این خیار نسبت به خیار های دیگراز اندازه کوچک تری برخوردار بوده و مناسب برای ترشی انداختن و خیارشور می باشد.

2-  خیار بی دانه( گلخانه‌ای)
این خیار که در گلخانه ها پرورش می یابد بیشتر به صورت بی دانه وارد بازار می‌شود.

3-  خیار قاچ زنی یا مجلسی ( Slicing )
این خیار برای مصرف خوراکی و به صورت تازه مصرف می شود. زمان مصرف این خیار قبل از رسیدن کامل میباشد. اگراین خیار رسیده باشد قابل خوردن نمی باشد و رنگ آن نیز از سبز به زرد تغییر می کند.

روش تهیه خیارشور خانگی

خیارشور را میتوان به روشهای مختلفی تهیه نمود:

  1. خیارشور سریع یا یک روزه
  2. خیارشور با نمک و سرکه
  3. خیارشور بدون سرکه و با استفاده از سنگ نمک

روش تهیه خیارشور با نمک و سرکه:

مواد لازم:

  1. خیار کوچک ( یک کیلو )
  2. نمک ( نصف لیوان )
  3. ترخون ( ۱۵۰ گرم )
  4. شوید ( ۱۰۰ گرم )
  5. سیر ( نصف بوته  )
  6. تخم گشنیز ( نصف قاشق چایخوری  )
  7. آب و سرکه ( به مقدار لازم  )
  8. فلفل سبز  تند ( ۲ عدد  )

 ابتدا خیارها را در داخل ظرفی ریخته  و ظرف را پر از آب کنید و کاملاً با آب سرد تمیز بشویید.  بعد از آن که خیارها را شسته اید در داخل توری ریخته تا آب آن جدا شود.  سپس برای جلوگیری از کپک زدن کاملا خشک نمایید.

 در مرحله بعد آب و سرکه را با نمک مخلوط نموده و آن را بر روی اجاق قرار دهید تا به جوش بیاید.  پس از به جوش آمدن آن را از روی اجاق برداشته تا کاملاً خنک شود.

 در انتها موادی را که خدمت شما عنوان کردیم با آب و سرکه و نمکی که خنک شده است ترکیب نمایید.  درب شیشه را محکم ببندید و بعد از یک هفته خیارشور شما آماده مصرف می باشد.

 لازم به ذکر است در ابتدا ضروری نیست که خیارشور را تا یک هفته در یخچال نگهداری کنید. ولی بعد از آن که خیارشور شما آماده شده آنرا در یخچال نگهداری کنید.

لیست قیمت خیارشور فله و کیلویی در بازار

لیست قیمت خیارشور فله و کیلویی در بازار  رامی توان از تولید کنندگان و کارخانه ها  تهیه نمود.  عوامل متعددی در تعیین قیمت خیارشور فله و کیلویی تاثیر گذار می باشد. یکی از این عوامل کرایه جهت جابجایی خیار شور ها می باشد که بر قیمت خیارشور فله کیلویی تاثیر گذار می باشد. 
پیشنهاد می شود که اگر به دنبال لیست قیمت خیارشور فله و کیلویی در بازار می باشید سعی کنید از منطقه و استان خود خریداری کنید تا هزینه حمل و نقل آن را پرداخت نکنید. لیست قیمت فروش خیارشور دبه ای در بازار بدون در نظر گرفتن هزینه حمل و نقل به شرح ذیل می باشد.

لیست قیمت خیارشور فله و کیلویی در بازار

قیمت فروش خیارشور صادراتی

قیمت فروش خیارشور صادراتی نسبت به قیمت فروش خیارشور در داخل کشور بسیار متفاوت می باشد.  به طور مثال  یک شیشه خیارشور ۷۲۰ گرمی در سایت  sadaf.com به قیمت 4.99  دلار به فروش می رسد. که تقریباً  معادل ۶۵۰۰۰ تومان می شود. در حالیکه همین خیارشور شاید با بسته بندی کمی ضعیف تر با قیمت یک ششم این قیمت در داخل ایران  به فروش می رسد.

صادرات بخش مهمی از درآمد کشور میباشد و در سال های اخیر توجه ویژه ای  به بخش صادرات مخصوصاً صادرات وفروش خیارشور شده است.  از آنجایی که در بخش صادراتی آنچه که مورد اهمیت واقع است بحث کیفیت و بسته بندی خیارشور می باشد. نیاز است تا با به روز کردن تجهیزات بسته بندی اقدام نمود.

 بخش زیادی از فروش خیارشور دبه ای در حوزه صادرات ضربه بزرگی به اقتصاد و درآمد ارزی کشور وارد کرده و همین خیارشور های صادر شده در بسته بندی های شیک و عالی روانه بازار جهانی میگردد.  امیدواریم تولید کنندگان خیارشور در بحث بازار هدف مشتریان خود  این نکته را لحاظ نمایند.

فروش عمده خیارشور دبه ای در مازندران

استان مازندران با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب شرایط خوبی را  برای کشت خیار را دارا می باشد. در سال ۹۸ سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران  اعلام نموده است تقریباً بیش از ۲۰ هزار تن  خیار در شهرستان ساری تولید شده است.
در همین راستا فروش خیارشور دبه ای به صورت عمده در مازندران بسیار رونق گرفته و تولیدکنندگان حوزه خیارشور مشکلی بابت تامین خیار ندارند.  چنانچه قصد خرید و فروش خیارشور دبه ای در مازندران را دارید  با همکاران ما تماس حاصل نمایید تا به طور رایگان از مشاوره آنها استفاده نمایید.

انواع بسته بندی خیارشورها

خیار شور ها با توجه به سلیقه مصرف کننده در بسته بندی های مختلفی روانه بازار می شود. که بخش عمده از بسته بندی ها : 

  1. حلبی ( ۱۷ کیلوگرمی )
  2. ظروف شیشه‌ای ( بسته به نوع و اندازه شیشه  از ۵۰۰ گرم تا ۸۰۰ گرم بسته بندی می شود )
  3. بسته بندی پلاستیکی ( از ۳۰۰ گرم  تا ۶۰۰ گرم )
  4. دبه ای 
  5. ظروف یکبار مصرف ( پلمپ شده با درپوش پلاستیکی  )

فروش عمده خیارشور دبه ای در تهران

فروش عمده خیارشور دبه ای در تهران توسط شرکت های مختلفی صورت میگیرد. با توجه به تولید این نوع از خیارشور در دبه ها سبب میگردد تا قیمت تمام شده خیارشور در دبه نسبت به شیشه و حلبی ارزانتر باشد.
البته لازم به ذکر است فروش عمده خیارشور در تهران در سال 99 افزایش چشمگیری داشته است زیرا قیمت خیار در مزارع بسیار افزایش یافته است.
چنانچه قصد خرید و فروش عمده خیارشور دبه ای ، حلبی و شیشه ای به قیمت درب کارخانه در تهران را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

فروش خیارشور دبه ای

فروش عمده خیارشور دبه ای درجه 1

خیارشور جزئی از انواع شوریجات است و مزه شور و منحصر به فرد آن با ذائقه افراد مختلف جور است و همچنین خواص زیادی نیز دارد به همین سبب طرفداران زیادی دارد.

در بازار نمونه های خانگی وکارخانه ای از خیارشور موجود است که هریک کیفیت های متفاوت و مشتریان مختص به خود را دارند.

خیلی از مراکز مثل رستوران های سطح بالا یا هتل های چند ستاره، مواد غذایی با کیفیت عالی به مشتریان ارائه می دهند از سویی خریدن خیارشور شیشه ای درجه 1 برایشان به صرفه نیست و خرید خیارشور دبه ای عمده درجه 1 بهترین راه برای این مشاغل است.

قیمت فروش عمده خیارشور از هر نوعی که باشد، در بازار ارزان تر از خرید کیلویی آن است و خرید و فروش عمده خیارشور متناسب با کیفیت  آن، دارای قیمت های مختلف است.

فروش خیارشور دبه ای

خرید خیارشور دبه ای نول

بهترین خیارشورهای دبه ای بازار، دارای کیفیت بالایی هستند و در روند تهیه آن از مواد اولیه مرغوب  استفاده می شود. از نمونه های مرغوب و پرطرفدار، خرید خیارشور دبه ای نول و ویژه است که از کیفیت خوبی برخوردار است و مورد استقبال است.

خرید خیارشور دبه ای نول یا ویژه درجه 1 ساده ترین راه کسب خیارشور با کیفیت، با قیمت مناسب برای اقشار متوسط جامعه است.

در زمان بسته بندی خیارشور ، با سورت خیارشورها در اندازه های مختلف جداسازی می شوند.

خیارشور ها را بر اساس اندازه و کیفیت تفکیک می کنند:

  • خیارشور ممتاز
  • خیارشور نول
  • خیارشور ویژه

خیارشور جداشده در سایز متوسط  را خیارشور نول می نامند، این نوع از سایز خیارشور برای استفاده در اماکن زیر که بدنبال خیارشور باکیفیت و قیمت خوب هستند، بسیار مناسب است:

  • رستوران ها
  • فست فود ها
  • غذاخوری ها
  • مسافر خانه و هتل ها

فروش خیارشور دبه ای

مرکز فروش عمده خیارشور ویژه دبه ای

قیمت فروش عمده خیارشور این شور خوشمزه و محبوب در بازار مصرف کشور مانند اکثر ترشیجات و شوریجات دیگر باتوجه به عوامل زیر متغیر است:

  • کیفیت تهیه و تولید محصول
  • مواد اولیه مورد استفاده
  • نوسانات بازار

خیارشور ویژه به نوعی از خیارشور گفته می شود که اندازه ریزتری نسبت به خیارشور نول دارد و همین طور قیمت فروش آن هم بیشتر است.

فروش و خرید خیارشور دبه ای نول یا ویژه، بصورت عمده توسط مراکز فروش و پخش انواع خیارشور انجام میشود. این مراکز مراحل مختلف:

  • نگهداری خیارشور در حجم زیاد
  • حمل و نقل
  • و پخش به نقاط مختلف

را سامان می دهد .

فروش خیارشور دبه ای

فروش عمده خیارشور حلبی

در بازار خرید و فروش خیارشور، خیارشور حلبی از جمله مرغوب ترین و ماندگارترین نمونه خیارشور هستند.

فروش عمده خیارشور حلبی در حجم زیاد و طعم خوب و عالی توسط مراکز عمده فروشی خیارشور به مشتریان عرضه میشود.

نمایندگی های پخش و فروش مواد غذایی، خیارشور حلبی عمده را مستقیما از کارخانه می خرند و در اختیار مراکز خرده فروشی قرار می دهند.

خرید و فروش عمده خیارشور حلبی را می توان از طریق فروشگاه های اینترنتی با کمترین مشکل تهیه کرد و یا از سایت های آنلاین کارخانجات تولید خیارشور مستقیم خرید و از اشانتیون های باورنکردنی آنها استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما