خرید زیتون پرورده خارجی در تهران

خرید زیتون پرورده خارجی در تهران از طریق بزرگترین و معتبرترین فروشگاههای زیتون و ترشی ممکن است ولی باتوجه به گستردگی تهران، ترافیک و شلوغی بی حد و حصر آن خرید حضوری بشکل سنتی هزینه مالی و زمانی به مشتریان تحمیل میکند.

فروش زیتون پرورده خارجی غیرحضوری در شرکتهای اینترنتی توانسته بخش اعظمی از مبادلات در این زمینه را پوشش دهد و تهیه محصول را از نظر قیمت و تنوع بهبود ببخشد.

خرید زیتون پرورده خارجی

انواع زیتون داخلی و خارجی

میزان تولید زیتون در ایران حدود 120 هزار تن در سال است، کاشت زیتون دربیشتر نقاط  ایران بخاطر مقدار آب کافی و نداشتن زمستانهای با یخبندان طولانی تبدیل به قطب تهیه زیتون شده است در کنار آن هنر تهیه انواع چاشنی و ترشی و پیچیدگی فرهنگ آشپزی ایرانی سبب شده زیتون در ایران به خوشمزترین شکلهای ممکن پرورده شوند تا جایی که کمتر نمونه مشابهی از آن در دنیا می توان یافت یک محصول منحصربه فرد و بینظیر.

ارقام زیتون داخلی و خارجی در باغهای زیتون ایران کشت میشوند، انواع داخلی آن شامل:

  • زیتون زرد
  • زیتون روغنی
  • زیتون شنگه
  • زیتون گلوله
  • و ماری

و از نمونه های زیتون خارجی می توان به چند نمونه زیر اشاره کرد:

  • کروناییک
  • آریکین
  • ماتزانیلا
  • کنسرولیا

خرید زیتون پرورده خارجی

شیرین سازی زیتون

نمونه های داخلی زیتون از هزاران سال پیش در مملکت ما کشت می شده و در فرهنگ و تاریخ ما جای دارد و ارقام خارجی هم با توجه به بهره وری بالا، ویژگی های مثبت و سازگاری با منطقه به وفور کشت و تولید می شود.

استفاده از انواع زیتون در تهیه زیتون پرورده را می توان در ظاهر و کیفیت محصول مشاهده کرد.

زیتون میوه سبز و تلخی است که برای استفاده نیاز به فراوری شدن به طریقه خاصی دارد، برای ازبین بردن تلخی زیتون از آب و نمک استفاده می شده است با تعویض مکرر آب زیتون تلخی آن به مرور زمان از بین میرود البته در صنعت مدرن تولید زیتون شور یا پرورده برای تلخی زدایی زیتون به صورت فوری از سود استفاده میشود که روند زمان بر شیرین سازی زیتون را به شدت کاهش می دهد.

خرید زیتون پرورده خارجی

فروش زیتون پرورده صنعتی

همین پروسه خاص فراوری زیتون سبب شده که بسیاری از اقوام با وجود درختان زیتون در نواحی بومی، در نحوه استفاده آن محدودیت داشته باشند و تا همین چند سال پیش استفاده از زیتون به روغن گیری از آن محدود شده بوده است.

وجود ارتباطات گسترده و رسانه باعث شده تولید زیتون پرورده که تا چند دهه پیش مربوط به مناطق شمالی به خصوص گیلان بوده است درحال حاضر در بسیاری از تولیدیهای خانگی زیتون پرورده در استانهای مختلف تهیه می شود ضمن اینکه علاقه به مصرف زیتون پرورده خوشمزه، کارخانجات ترشی سازی کشور را به تهیه و فروش زیتون پرورده صنعتی در مقدار زیاد، ترغیب کرده است.

خرید زیتون پرورده خارجی به همراه انواع داخلی آن مشتری زیاد دارد به همین خاطر تولیدی زیتون پرورده خارجی هم در نقاط متعددی فعال هستند.

زیتون پرورده خاصیتهای کم نظیری دارد ولی متاسفانه خیلی از افراد از خواص این خوراکی فوق العاده بی اطلاع هستند.

خرید زیتون پرورده خارجی

فواید زیتون

برخی از این فواید خارق العاده زیتون مختصرا در این متن ذکر می شود:

  • زیتون را در رژیم های چاقی و لاغری توامان می توان جای داد، وجود چربی مفید زیتون سبب حذف چربیهای اضافی شکمی و تناسب اندام می شود.
  • امروزه از مهمترین دلایل بیماری های قلبی کلسترول غیرمفید و آسیب شریانهای خونی است، وجود آنتی اکسیدان و چربیجات سودمند در پیشگیری از نارسایی قلبی موثر است.
  • زیتون یک ضدالتهاب طبیعی و موثر است که بر اساس تحقیقات علمی تاثیراتی مشابه ایبوبروفن در بدن می گذارد، با گنجاندن زیتون و پرورده آن در رژیم روزانه برای بیمارهای آرتروزی و رماتیسمی میتوان باعث بهبود سطح زندگی آنها شد.
  • نقش زیتون به عنوان آنتی هیستامین طبیعی ثابت شده است و در شرایطی که افراد درگیری مشکلات آلرژیک هستند می تواند جایگزین داروهای شیمیایی مضر باشد.

خرید زیتون پرورده خارجی

زیتون پرورده لبنانی

تولید و تهیه زیتون پرورده به غیر از کشور ایران در نقاط مختلف جهان انجام می شود البته نه به شکل و روش ایرانی ها؛ زیتون در کشورهای گوناگون به سبک و سیاق جورواجور طعم دار و مزه دار می شود و طرفداران زیادی هم در آشپزی نقاط مختلف مدیترانه ای دارد:

  • زیتون پرورده لبنانی
  • زیتون طعم دار ترک
  • زیتون پرورده یونانی

زیتون پرورده لبنانی یا عربی تفاوت زیاد با انواع ایرانی ندارد، مردم لبنان ترکیبات متفاوتی در زیتون پرورده استفاده می کنند:

  • زنجبیل رنده شده تازه
  • روغن زیتون
  • سبزی معطر مانند جعفری و گشنیز
  • فلفل سبز
  • کره بادام زمینی

مواد فوق با نمک و فلفل سیاه به زیتون اضافه میشود و برای مدتی نگهداری می شود تا مواد به خورد هم برود.

خرید زیتون پرورده خارجی

خرید زیتون پرورده در تهران

خرید زیتون پرورده در تهران محدود به چند نمونه محدود محلی نمی شود بلکه انواع محصولات ایرانی و داخلی معتیر در شهر تهران به فروش می رسد.

خرید زیتون پرورده خارجی، برای برخی از خریداران به خاطر برند محصول اهمیت به سزایی دارد حتی برخی افراد و مراکز علاقه مند به تهیه گرانترین برند در بازار هستند.

افراد و شرکت های زیادی در زمینه تجارت و فروش زیتون پرورده خارجی هستند، این فعالان با عرضه انواع محصول تولیدی زیتون پرورده خارجی، محصول را در اختیار مشتری قرار می دهند.

خرید زیتون پرورده خارجی

 

نمایندگی زیتون پرورده خارجی

تنوع ، فراوانی و کیفیت زیتون پرورده ایرانی تولید شده در مناطق مختلف ایران به خصوص شهرهای شمالی که مهد زیتون پرورده هستند، در مقایسه با زیتون پرورده خارجی در جایگاه بسیار بالاتری قرار دارد ولی با این وجود هر محصولی در کشور بزرگ ایران خریداران خود را دارد.

نمایندگی زیتون پرورده خارجی به عنوان پخش کنندگان معتبر فروش زیتون پرورده خارجی در سراسر کشور و همچنین خدمات پس از فروش آن می باشند.

شرکت پخش محصولات ترشی و زیتون پرورده هم از زمره عرضه کنندگان زیتون پرورده خارجی هستند و توانسته اند خرید زیتون پرورده خارجی را به شکل حضوری و غیر حضوری امکان پذیر کنند.

خرید زیتون پرورده خارجی

سایت فروش زیتون پرورده خارجی

در حال حاضر زیتون پرورده های مختلفی در فروشگاه های اینترنتی به صورت غیر حضوری خرید و فروش می شود، زیتون پرورده از پرمصرف ترین ها در سبد بزرگ ترشیجات هستند.

سایت فروش زیتون پرورده خارجی، انواع و اقسام از برند های مختلف را با بهترین شرایط ممکن عرضه می کنند شاید عرضه زیتون پرورده خارجی در مقابل نمونه های داخلی در هر نقطه ای از کشور به آسانی انجام پذیر نباشد، مشتریان عمده محصول می توانند به سایت های فروش معتبر مراجعه کنند و زیتون پرورده را بعد از استعلام قیمت و کیفیت، به شکل غیر حضوری و از مسافت های دور سفارش دهند و در اسرع وقت تحویل بگیرند.

اگر قصد خرید زیتون پرورده خارجی عمده را دارید، شرکت معتبر زرتوشه باکیفیت ترین محصول را در هر مقدار با قیمت مناسب و بهترین شرایط ممکن عرضه می کند.

جهت ارتباط با ما، از طریق تلفن یا واتساپ تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما