فروش زیتون پرورده رودبار با قیمت عالی

فروش زیتون پرورده رودبار با قیمت عالی از طریق زرتوشه بصورت مستقیم و از درب کارخانه امکانپذیر گشته است، درست است که مراکز فروش حضوری مختلفی خرید زیتون پرورده رودبار را ممکن کرده اند ولی دوران پرتنش کرونا به بسیاری از افراد ثابت کرده که خرید و فروش غیرحضوری در فضای اینترنت فرصتهای بیشتری از لحاظ  صرفه جویی در قیمت و وقت در اختیار مشتری می گذارد.

فروش زیتون پرورده رودبار

مصرف زیتون در ایران

زیتون پرورده از فرآورده های زیتون است ولی با توجه به موادی که به آن اضافه می شود طعم و مزه فوق العاده پیدا کرده که در نهایت تعجب از خود زیتون هم محبوبتر شده است، زیتون را حالا چه بصورت شور و کنسروی یا اینکه پرورده آن را در نقاط مختلف دنیا به شکلهای مختلف مصرف می کنند
مصرف زیتون در ایران به این صورت است که زیتون شور یا ترشی را در کنار وعده غذایی روزانه به عنوان چاشنی استفاده می کنند و یا در ترکیب برخی خوراک ها اضافه می شود ولی استفاده از زیتون در نواحی دیگری از دنیا مثل کشورهای مدیترانه ای، جایگاه ویژه ای دارد و خود به عنوان یک غذای اصلی با خوراک ها خورده می شود.

فروش زیتون پرورده رودبار

زیتون پرورده اصل رودبار

در کشور عمدتا زیتون را به نام شهرهای شمالی می شناسند و از مشهورترین این شهرها رودبار است، حتما همه ما یکبار آوازه زیتون رودبار به گوشمان خورده است و البته این معروفیت بیجا نیست.

در حال حاضر شهرهای مختلفی زیتون کشت می کنند:

  • اردبیل
  • ورامین
  • قم
  • طارم
  • زنجان
  • و غیره

و هر یک خصوصیات و ویژگیهای منحصر به فردی دارند ولی هیچیک در بازار زیتون ایران به پای محصول رودبار نمی رسند، زیتون رودبار از باکیفیت ترین، خوشطعم ترین و خوش ظاهر ترین زیتون ایران است که اغلب برای تولید انواع فراورده زیتونی مرغوب داخلی استفاده می شود، زیتون پرورده اصل رودبار با طعم و مزه عالی برای صادرات خارجی هم استفاده می شود و علاوه بر اشتغالزایی، ارزآوری خوبی برای کشورما دارد.

فروش زیتون پرورده رودبار

خواص زیتون پرورده رودبار

میوه زیتون از مفیدترین میوه های دنیاست آنقدر پرخاصیت که حتی نام آن در قران هم آمده است و در بسیاری از اصول علم پزشکی سنتی بر فواید آن تاکید شده است، خوشبختانه تولید زیتون در کشور ما وضعیت خوبی دارد و در بسیاری از شهرهای شمالی باغ های زیتون به وفور وجود دارد.

  • همانطور که می دانیم زیتون پرورده دارای چربی های مفیدی است که از بهترین چربی ها برای سلامت بدن است و می تواند جایگزین چربی های مضر باشد.
  • زیتون یکی از میوه جات ضد التهاب می باشد و تاثیرات باور نکردنی بر بیماری های التهابی مانند آرتروز، آرتریت روماتویید و رماتیسم مفصلی و استخوانی دارد.
  • زیتون ضد آلرژی است و برای افرادی که حساسیت دارند و آلرژیک هستند گزینه خوبی است.
  • وجود ویتامین های مفید و آنتی اکسیدان باعث اثرات عالی روی پوست و مو می شود
  • آنتی اکسیدان و اسید چرب امگا 3 سیستم قلبی و عروقی را تقویت می کند.

فروش زیتون پرورده رودبار

نمایندگی خرید و فروش زیتون پرورده درجه یک

زیتون پرورده بدون هسته، یک اندازه، سالم، باکیفیت و خوش طعم با بهترین ترکیب که در بسته بندی های بسیار زیبا وکیوم می شوند در بازار جهانی عرضه می گردند، خرید زیتون پرورده رودبار توسط کشورهای همسایه ایران و همچنین کشورهای اروپایی مورد استقبال است:

  • عراق
  • پاکستان
  • افغانستان
  • کشورهای عربی حوزه خلیج فارس
  • آلمان

چند نمونه از کشورهای وارد کننده خرید زیتون پرورده رودبار هستند.

فروش زیتون پرورده صادراتی رودبار به صورت مستقیم و با قیمت عالی از طریق نمایندگی خرید و فروش زیتون پرورده درجه یک امکانپذیر است، رودبار صاحب بهترین زیتونهای ایران برای تولید زیتون پرورده مرغوب است و مواد اولیه برای استفاده در بسیاری از کارخانه های زیتون پرورده کشور از رودبار تامین می شود.

فروش زیتون پرورده رودبار

کارخانه زیتون پرورده رودبار

بخشی از زیتون رودبار برای فرآوری و تبدیل در تولیدی های خانگی منتقل می شوند و انواع خوشمزه زیتون خانگی را تهیه می کنند، کارخانه زیتون پرورده رودبار هم نقش مهمی در تبدیل زیتون های این شهر دارد با این وجود کلی کارخانه و تولیدی در نقاط مختلف کشور به خصوص شمال و تهران برای تولید زیتون پرورده وجود دارد
تا همین یک دهه بیش درصد قابل توجه از زیتون سبز و خام رودبار به مفتترین قیمت ممکن به خارج صادر می شد و در آنجا با بسته بندی های عالی وارد بازار جهانی می شده ولی خوشبختانه الان فروش زیتون پرورده رودبار که محصول درجه یک صنایع ایران است خود محصولی صادراتی است.

فروش زیتون پرورده رودبار

شرکت پخش زیتون پرورده

پخش زیتون پرورده رودبار تقریبا در همه جای ایران انجام می شود، شمال، جنوب، شرق و غرب کشور همه مشتریان پر و پا قرص خرید زیتون پرورده رودبار هستند، مصرف زیتون پرورده در کنار غذاهای ایرانی به ویژه پلوها و کباب بسیار عالی است به همین خاطر برای جلب مشتری و باز شدن اشتها به مقدار زیاد در رستوران و غذا خوری ها استفاده می شود.

مهمترین مراکز پخش زیتون پرورده رودبار، شرکت پخش زیتون پرورده در کشور هستند، شرکتهای توزیع مواد خوراکی به صورت زنجیره ای با تمام نقاط کشور از پایتخت تا دورافتاده ترین شهر ها در ارتباط هستند و محصول را جابجا می کنند.

شرکت زرتوشه فروش زیتون پرورده رودبار را مستقیما به همه شهرهای کشور انجام می دهد.

فروش زیتون پرورده رودبار

قیمت زیتون پرورده فله رودبار

این مشاغل همیشه به دنبال مرکز فروش زیتون پرورده رودبار با قیمت عالی می گردند و معمولا خرید عمده و فله ای محصول یک راه حل ثابت شده است، قیمت زیتون پرورده فله رودبار منصفانه تر از قیمت بسته بندی های کوچک است هر چند که بسته بندی های شیشه ای و یا رستورانی مصرف ویژه خود را دارد ولی محصول فله ای به دلیل حذف هزینه های اضافی ظروف و بسته بندی برای خرید زیتون پرورده رودبار به شکل روتین و عمده منطقی تر هستند.

کیفیت زیتون پرورده فله ای به هیچ عنوان مشکلی ندارد و اتفاقا می تواند از بهترین انواع کیفی زیتون هم باشد و علت عرضه آن فقط به خاطر نیاز مشتری و نوع استفاده آن می باشد.

فروش زیتون پرورده رودبار

فروش زیتون پرورده رودبار از سایت

فروش زیتون پرورده رودبار از سایت فرصت خرید محصول به صورت عمده و با قیمت مناسب را برای همه جای کشور فراهم می کند، شاید شهرهای شلوغی مثل تهران و مشهد دارای نمایندگی های متعدد برای خرید زیتون پرورده رودبار باشند ولی جمعیت زیاد و ترافیک بیش از اندازه در این شهرها وقت و هزینه زیادی را از خریداران می گیرد، در چند سال اخیر بسیاری از تولیدکنندگان خانگی و صنعتی زیتون پرورده رودبار در کنار نمایندگی های حضوری به وسیله سایت های فروش اینترنتی به صورت مستقیم با مشتریان خود در ارتباط هستند.

  • قیمت کمتر
  • سرعت بیشتر
  • حذف واسطه

برتری شیوه اینترنتی بر روشهای حضوری است.

مجموعه معتبر زرتوشه، فروش زیتون پرورده رودبار به صورت عمده و با قیمت عالی را از درب کارخانه عرضه می نماید.

جهت ارتباط با ما از طریق تلفن یا واتساپ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما