فروش ترشک عمده در کشور

فروش ترشک عمده در کشور به عنوان یک فراورده طبیعی طرفداران زیادی دارد، انواع خانگی و کارخانه ای ترشک را تعداد زیادی از مرکز فروش مواد خوراکی در کشور پخش و توزیع می کنند.

نمایندگی ترشک در مراکز سنتی حضوری در شهرهای بزرگ فعالیت می کند و بقیه مناطق هم به راحتی بوسیله شرکت های غیرحضوری مجازی به این بازار گسترده دسترسی دارند..

فروش ترشک عمده

انواع ترشک ها در ایران

ترشک خوردنی ترش و اشتها آوری هست که شامل محصولات مختلفی می شود از جمله ترشک های خوش طعم و رنگ می توان نمونه های زیر را معرفی کرد:

  • ترشک قیسی
  • ترشک آلوچه
  • ترشک انار
  • ترشک کیوی
  • ترشک انواع آلو و هلو
  • ترشک ذغال اخته
  • ترشک سیب سبز

البته ترشک را به صورت ترکیبی از میوه ها تهیه می کنند که بسیار جذاب و خوشمزه است، ترشک ها حتی از این هم متنوع ترند مثلا ترشک انار به تنهایی به چندین نوع با طعم های و مزه های گوناگون تقسیم می شود، ترشک انار ترش، ملس و شیرین یا ترشک های آلوچه که از قدیمی ترین و دوست داشتنی ترین ترشک ها هستند را هم از آلوچه های ترش جنگلی شمال تهیه می کنند هم از آلوچه های درشت و شیرین اصلاح شده که هر یک بمب طعم و مزه هستند.

فروش ترشک عمده

تهیه ترشک در خانه

ترشک از آن دسته مواد خوراکی است که هر فردی می تواند به راحتی اقدام به تهیه آن در خانه با امکانات خیلی کم کند، اگر میوه هایی در خانه دارید که قصد دارید آن را تبدیل به یک خوردنی خوشمزه کنید، ترشک بهترین انتخاب است.

میوه های نرم را بصورت لایه ای در ظرف بریزید ونمک و شیره یا پوره میوه با طعم دلخواه در لابه لای میوه ها قرار دهید و ظرف را پر از آب میوه مد نظر مثل آب زرشک یا آب انار کنید درکل 70 درصد ظرف باید میوه باشد و 30 درصد از آن شیره و مایعات.

فروش ترشک عمده
ì

لیست کارخانجات ترشک و لواشک

ترشک ها قبلا فقط به صورت خانگی تهیه می شدند و بر خلاف لواشک ماندگاری خیلی کمی هم داشتند ولی در حال حاضر تولید کننده های متعددی در سرتاسر کشور به تولید و عرضه گسترده ترشک و لواشک مشغول هستند:

  • تبریز
  • تهران
  • بروجرد
  • مرند
  • شبستر

و ده ها شهر دیگر صاحب لیست کارخانجات ترشک و لواشک هستند که سالانه هزاران کیلو، فروش ترشک عمده در داخل و خارج از کشور هندل می کنند.

تولید کننده های بزرگ، نمایندگی ترشک در بیشتر شهرهای مستعد و متقاضی کشور برای خرید ترشک ارزانتر و راحت تر را ایجاد کرده اند.

 

فروش ترشک عمده

پخش عمده ترشک و لواشک در کشور

تولید و عرضه ترشک و لواشک سالهاست که به خاطر تقاضای زیاد بازار ایران در حال بیشتر شدن است و حتی توسعه تولیدات داخلی منجر به بوجود آمدن یک بازار بزرگ خارجی برای خرید ترشک و لواشک ایران شده است.

ترشک ها از معدود خوردنی های لذت بخشی هستند که تهیه آنها به تولیدکننده های ایرانی محدود است و بهترین و باکیفیت ترین ترشک در کشور ما درست می شود.

پخش عمده ترشک و لواشک در کشور به طور معمول به وسیله چندین مرکز صورت می گیرد:

  • شرکت های پخش مواد خوراکی
  • نمایندگی ترشک و لواشک کارخانه ها
  • مراکز فروش ترشک عمده و جزیی خانگی
  • و شرکت های فروش اینترنتی مواد غذایی آماده

فروش ترشک عمده

خرید ترشک فله به صورت عمده

خرید ترشک فله به صورت عمده مستقیما از تولید کننده های ترشک در کشور، برای تهیه یک دفعه و ارزان آن  انجام می شود.

خرید و فروش فله ترشک ها معمولا در پت های بزرگ صورت می گیرد، این بسته بندی ها شرایط جابجایی و ارسال ترشک های عمدتا آبدار را به مناطق مختلف دور از تولیدی و کارخانه امکان پذیر نموده است، البته خرید و فروش ترشک عمده فله ای را بسیاری از تجار که نقش واسطه را بازی می کنند، به خاطر سود خوبی که در این بازار وجود دارد انجام میدهند ولی خرید بدون واسطه مشتریان از درب کارخانه، در تهیه محصول با قیمتی باور نکردنی، یک فرصت عالی است.

فروش ترشک عمده

فروش عمده ترشک و لواشک خانگی

پایه تولید ترشک ها، میوه جات هستند بنابراین عناصر مفید و مغذی میوه ها را می توان در ترشک ها هم پیدا کرد:

  • فیبر
  • آنتی اکسیدان
  • انواع ویتامین ها
  • و مواد معدنی مفید برای رشد کودکان مثل آهن و پتاسیم

خیلی از مردم ما هنوز اعتقاد دارند که خواص و فواید محصولات محلی و خانگی بیشتر از مشابه صنعتی آنهاست و این در مورد لواشک خانگی هم صدق می کند و خوشبختانه خرید ترشک خانگی در خیلی از ترشی فروشی ها و سایت های فروش مواد غذایی خانگی ممکن شده است.

فروش ترشک عمده

فروش ترشک عمده توسط نمایندگی

فروش ترشک عمده توسط نمایندگی ترشک را به خاطر اینکه تقریبا همه اقشار جامعه عاشق این چاشنی فوق العاده هستند به وفور انجام می شود، ترشک ها و لواشک بین کودکان و جوان تر محبوبیت خیلی زیادی دارد، به همین خاطر خیلی از تولید کنندگان این اواخر به تولید انواع لواشک های طرح دار و یا ترشک های با بسته بندی مناسب اقدام کرده اند تا اعتماد خانواده ها را برای خرید ترشک و لواشک درجه یک برای فرزندانشان جلب کنند.

ترشک ها قبلا محدود به ترشک آلوچه و آلبالو می شدند ولی در حال حاضر به خاطر استقبال زیاد از این محصول از میوه های مختلف خاص در تهیه انواع جدید تر آن استفاده می شود، گوناگونی که در مزه و نوع عرضه ترشک ها به وجود آمده است باعث شده ترشک و لواشک تبدیل به یکی از اجزای پذیرایی در ایران شوند.

فروش ترشک عمده

خرید و فروش ترشک عمده بصورت اینترنتی

شاید شما هنوز به مزایای باورنکردنی خرید و فروش ترشک عمده بصورت اینترنتی واقف نیستید، در شیوه سنتی، برای اینکه خریدار بخواهد یک بار عمده از یک تولید کننده در شهری دیگر بخرد باید چندین روز زمان و هزینه صرف می کرد تا بتواند کاتالوگ انواع محصول را ببیند و یا شرایط تست محصول را داشته باشد، در روش اینترنتی:

  1. خریدار محصول مورد نظر یا شرکت اینترنتی خاص را در اینترنت جستجو می کند.
  2. انواع محصول فروشی و موجود را به صورت آنلاین می بیند.
  3. اطلاعات ضمنی، قیمتها و گاها تخفیفات را مطالعه می کند

و بعد می تواند مراحل سفارش را انجام دهد و محصول را در محل دلخواه تحویل بگیرد، خرید ترشک اینترنتی در واقع یک تحول در تبادلات این محصول پرفروش در کشور ماست.

شرکت اینترنتی زرتوشه، فروش ترشک عمده را از کارخانه و با قیمت مناسب عرضه می نماید.

جهت ارتباط با کارشناس زرتوشه، از طریق تلفن یا واتساپ تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما