شرکت پخش ترشی بندری ریز

ترشی از دیر باز به عنوان چاشنی جدانشدنی از سفره های ایرانی بوده است. ترشی بندری ریز یک چاشنی تند و خوشمزه در کنار غذا ها است.
با تهیه ترشی بندری ریز در منزل و یا خرید از یک شرکت پخش ترشی بندری ریز می‌توانید از یک چاشنی بی نظیر و سالم در کنار غذاهایتان بهره مند شوید.

شرکت پخش ترشی بندری ریز

طرز تهیه ترشی بندری ریز

ابتدا به سراغ فلفل های سبز می‌رویم فلفل ها را در آب جوش می‌ریزیم تا نرم شود. تمر هندی را همراه با سرکه در ظرفی ریخته و هسته های آن را جدا می‌کنیم.
گوجه فرنگی، هویج، کرفس و سیب زمینی های ترشی را مربعی خرد می‌کنیم. موسیر ها را پس از خیساندن همراه با گل کلم خرد می‌کنیم و سپس تمام مواد ذکر شده را همراه با سبزیجات و ادویه جات میکس می‌کنیم و رب انار، آب گوجه فرنگی و تمرهندی را هم اضافه می‌کنیم.
در آخر مواد را در ظرفی مخصوص ترشی می‌ریزیم و روی آن با سرکه پر می‌کنیم و صبر می‌کنیم تا پس از چند هفته ترشی بندری ریز آماده شود.

شرکت پخش ترشی بندری ریز

نکاتی در مورد ترشی بندری ریز

می‌توانید به جای فلفل تند از فلفل شیرین استفاده کنید و اگر از طعم سیر و موسیر در ترشی لذت می‌برید، می‌توانید دو تا سه قاشق سوپخوری پودر سیر و موسیر به ترشی بندری ریز اضافه کنید.
در صورتی که گوجه‌فرنگی در دسترس ندارید می‌توانید سه قاشق رب را همراه با یک لیوان آب جوش رقیق کرد و به عنوان آب گوجه فرنگی در ترشی بندری ریز به کار ببرید.
نکته مهم که در طعم ترشی بندری ریز موثر است این است که از رب انار ترش استفاده شود. در شرکت پخش ترشی بندری ریز معمولاً ترشی بندری ریز را در یخچال نگهداری می‌کنند شما نیز بهتر است این نوع ترشی را در محیطی سرد و یا یخچال نگهداری کنید.
معمولا ترشی بندری را تند درست می‌کنند شما می‌توانید فلفل را در چند مرحله و کم کم اضافه کنید تا تندی آن به اندازه شود همچنین سایر ادویه را نیز بهتر است در چند مرحله اضافه کنید تا با سلیقه تان متناسب شود.

شرکت پخش ترشی بندری ریز

عوارض زیاده روی در مصرف ترشیجات

استفاده بیش از حد از ترشیجات باعث ناتوانی جنسی در مردان و ضعیف شدن اسپرم و در زنان باعث دردهای شدید در دوران قاعدگی می‌شود. در سنین بالا استفاده زیاد ترشی بندری ریز و به طور کلی ترشیجات، باعث بروز آرتروز می‌شود.
در ایران عامل اصلی آلزایمر، کندی حافظه و حواسپرتی استفاده بیش از حد از ترشی است.
برای اطلاع از بهترین کارخانه جات تولید ترشی بندری ریز و همچنین بهترین شرکت پخش ترشی بندری ریز می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما