فروش زیتون پرورده خانگی درجه یک

فروش زیتون پرورده خانگی درجه یک، به عنوان یک ترشی لاکچری و خاص هواداران زیادی دارد، علاوه بر مصرفکننده دائمی آن در خانواده ها، بسیاری از اماکن فروش موادغذایی هم که محصول باکیفیت ارائه میکنند، خریدار زیتون پرورده درجه یک خانگی هستند.

شرکت های پخش عمده زیتون پرورده خانگی به دو شکل حضوری و اینترنتی، کار توزیع و فروش آن را صورت می دهند.

فروش زیتون پرورده خانگی

تولیدکننده عمده زیتون در کشور

زیتون میوه درختی و فوق العاده تلخ و گس است و انواع متفاوتی از نظر اندازه، شکل و میزان روغن و تلخی دارد که قبل از استفاده باید فرایند تلخی گیری صورت گیرد و بعد آن را به شکل زیتون شور و بعد زیتون پرورده فراوری شود.

زیتون اکثرا بومی نواحی مدیترانه ای است و در این مناطق به وفور از زیتون و مشتقات آن استفاده می شود، در ایران هم، نواحی مختلفی کاشت زیتون وجود دارد هر جایی که آفتاب کافی در کنار آب رسانی زیاد وجود داشته باشد محصول زیتون خوبی برداشت می شود:

  • مازندران
  • گیلان
  • زنجان
  • سمنان

و در خیلی مناطق دیگر پرورش زیتون وجود دارد، از معروفترین زیتون های کشور، زیتون طارم و رودبار هست.

رودبار در محدوده جغرافیایی استان گیلان و طارم در زنجان قرار دارد و تقریبا تمام مناطق آن پر از باغات زیتون است و مردم این شهر غنی در تهیه و تولید محصولات زیتون سرآمد هستند.

فروش زیتون پرورده خانگی

نمایندگی فروش زیتون پرورده خانگی

تهیه و فروش زیتون پرورده خانگی بیشتر در میان خانواده هایی که در نقاط زیتون خیز زندگی می کنند، باب است، زیتون پرورده های خانگی با انواع تهیه شده در مراکز تولیدی کارخانه ای تفاوت زیادی دارد، زیتون پرورده خانگی برای افرادی که حساسیت زیادی بر تغذیه خود و خانواده دارند عالی است، زیتون پرورده در عین اینکه مزه ترش و شور لذیذی دارد، جزء مفید ترین چاشنیجات است و همچنین در آن از هیچگونه نگهدارنده، افزودنی، رنگ غذا و یا هر ماده شیمیایی استفاده نشده است و همین تاثیر زیادی بر افزایش تقاضا جهت خرید و فروش زیتون پرورده درجه یک خانگی دارد.

زیتون پرورده محبوبیت عجیبی بین ترشی دوستان دارد به همین خاطر نمایندگی فروش انواع زیتون پرورده خانگی با پراکندگی در نقاط مختلف و استفاده از شیوه های نو مثل سایتهای فروش اینترنتی، به این حجم تقاضا پاسخ می گوید.

فروش زیتون پرورده خانگی

خواص زیتون پرورده خانگی

زیتون پرورده به عنوان محصول جانبی زیتون به خاطر داشتی آنتی اکسیدان و مواد مفید دیگر خواص زیادی دارد که از جمله آن:

  • خواص ضد چربی
  • ضد التهابی
  • مفید برای سیستم قلب و عروق
  • بهبود پوست و مو
  • ضد حساسیت

مقدار و ترکیب موادی که در تهیه زیتون پرورده خانگی استفاده می شود بر رنگ و ظاهر آن مستقیما تاثیر می گذارند مثلا اگر مقدار گردوی بیشتری استفاده کنیم، رنگ زیتون پرورده رو به روشنی میرود یا اینکه استفاده از رب انار یا ازگیل باعث تیره شدن زیتون پرورده می شود و صد البته که خواص جدید و مختلفی به آن می دهد، گردو بیشتر، تاثیرات آنتی اکسیدانی فزاینده به زیتون پرورده می دهد.

فروش زیتون پرورده خانگی

قیمت فروش زیتون پرورده خانگی

کیفیت محصول، تاثیر زیادی بر قیمت فروش زیتون پرورده خانگی دارد، هر چقدر از مواد اولیه مرغوب تر و باکیفیت تر استفاده شود، زیتون پرورده درجه یک تری خواهیم داشت و به تبع، نرخ آن هم بالاتر است، ولی تنها عامل ممکن نیست، عواملی مانند:

  • نحوه فروش
  • مقدار فروش
  • ترکیبات آن
  • بسته بندی

همگی در قیمت نهایی زیتون پرورده خانگی دخیل هستند.

زیتون پرورده صنعتی، ماندگاری خیلی بیشتری نسبت به زیتون پرورده خانگی دارد ترکیبات اضافی که به زیتون شور اضافه می شود به سرعت موجبات فساد زیتون پرورده را فراهم می کند به همین خاطر زیتون پرورده خانگی را باید در یخچال نگهداری کنیم.

در تهیه زیتون پرورده از مواد مختلفی برای خوشمزه تر کردن آن استفاده می کنند.

فروش زیتون پرورده خانگی
فروش انواع زیتون پرورده خانگی در کشور

فروش زیتون پرورده خانگی را در شهرهای مختلف می بینیم و کیفیت و مزه این زیتون پرورده ها، شهر به شهر باهم متفاوت است، مردم در مناطق مختلف ذائقه های جورواجوری دارند و با توجه به مواد غذایی بومی و فرهنگ غذایی منطقه زیتون پرورده را درست می کنند، مثلا در نواحی شمالی همچنان زیتون پرورده را کمی تلخ تر استفاده می کنند چون معتقدند با تلخی گیری کامل، خواص زیتون از بین می رود ولی در بیشتر شهرهای دیگر ذائقه افراد به این تلخی عادت ندارند و زیتون را کاملا شیرین می کنند.

اضافه کردن سیر زیاد هم یکی از این تفاوت های مهم است، وجود سیر در زیتون پرورده علاوه بر اینکه عطر خوبی به آن می دهد باعث ماندگاری بیشتر آن هم می شود ولی خیلی از افراد بوی تند سیر را نمی پسندند و آن را از ترکیب حذف می کنند.

فروش زیتون پرورده خانگی

فروش مستقیم زیتون پرورده خانگی

افراد و مراکزی که به دنبال خرید زیتون پرورده درجه یک خانگی با قیمت مناسب هستند می توانند خرید عمده و یکجای محصول را امتحان کنند، مراکز مختلف فروش زیتون پرورده درجه یک، قیمت روز زیتون پرورده را به صورت فصلی اعلان می کنند.

فروش مستقیم زیتون پرورده خانگی عمدتا برای مراکزی در نظر گرفته می شود که مصرف زیادی به صورت روزانه در مراکز شغلی خود دارند، دوتا از مهمترین این مراکز:

  • رستوران ها
  • هتل ها

هستند، تولیدکننده های خانگی زیتون پرورده با تعیین قیمت مناسب برای فروش زیتون پرورده خانگی، قراردادهای خوبی با رستورانها و هتل ها می بندند و محصول درجه یک را با قیمت خوب در اختیار آنها قرار می دهند.

فروش زیتون پرورده خانگی

پخش عمده زیتون پرورده خانگی در تهران

  • داشتن بیشترین جمعیت در کشور
  • وجود هزاران رستوران و هتل و غذاخوری
  • و ناهمگونی زیاد فرهنگی

سبب شده که تهران یک از بزرگترین مصرف کنندگان زیتون پرورده درجه یک خانگی و صنعتی در کشور باشد و خریدار عمده این محصول در تمام طول سال است.

زیتون پرورده در کنار خوراکهای مختلف غذایی عالی میشود بخصوص ترکیب آن  با انواع پلو، چلو و کباب معرکه میشود و از آن به عنوان ترغیب کننده برای جذب مشتری بیشتر استفاده میشود.

پخش عمده زیتون پرورده خانگی در تهران را شرکتهای پخش و توزیع ترشیجات به عهده دارند و خوشبختانه بیشتر این شرکتها تبلیغات و مشخصات خود را در فضای اینترنت منتشر کرده اند و کار خرید و فروش زیتون پرورده خانگی برای خریداران را آسانتر نموده اند.

فروش زیتون پرورده خانگی

خرید و فروش اینترنتی زیتون پرورده خانگی

خرید و فروش اینترنتی زیتون پرورده خانگی ، قدمی رو به جلو برای توسعه فروش تولیدکنندگان و همینطور کمک به مشتریان این چاشنی خوشمزه برای پیدا کردن فروشنده مناسب و خرید بی دردسر تر می باشد.

از مزیت های دیگر خرید اینترنتی، محصول را با قیمت پایین تر و ارزانتر نسبت به شرکت های پخش حضوری می توانیم تهیه کنیم و اینکه از هر شهری می توان محصول را به صورت غیر حضوری به راحتی تهیه کرد.

مجموعه معتبر زرتوشه، فروش زیتون پرورده خانگی عمده با قیمت مناسب عرضه می کند.

جهت ارتباط با ما از طریق تلفن یا واتساپ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما