فروش زیتون پرورده رشت با قیمت مناسب

فروش زیتون پرورده رشت با قیمت مناسب از طریق نمایندگی های فروش و شرکت های پخش ترشیجات و زیتون در مناطق مختلفی و متعددی امکان دارد.

مشتریانی که در پی خرید زیتون پرورده رشت با نرخ ارزانتر و به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی در اسرع وقت هستند، حتما باید خرید اینترنتی و غیر حضوری این محصول پرفروش را امتحان کنند، آسان تر و بدون دردسر تر از هر شیوه خرید دیگر با بیشترین تنوع فروش در اقتصاد کشور در جریان است.

فروش زیتون پرورده رشت

تولید زیتون در گیلان

شهرستان رشت به عنوان مرکز استان گیلان نقش مهم و کلیدی در بازار زیتون و فرآورده های آن در کشور دارد، وجود شهر شکوفه های زیتون یعنی رودبار در استان گیلان، زمینه یک رونق فوق العاده در حوزه زیتون پرورده را در رشت ایجاد کرده است.

در گیلان به طور پراکنده و با تمرکز بر شهرستان رودبار حدود 10 هزار هکتار باغ زیتون وجود دارد.

رتبه تولید زیتون در گیلان بعد از استانهای مثل زنجان، در مقام سوم کشور قرار دارد ولی آنچه که پر واضح است از لحاظ معنوی رشت و شهرهای دیگر گیلان همچنان بیشترین شهرت را در فروش محصولات زیتون در ایران دارد.

فروش زیتون پرورده رشت

فروش زیتون پرورده محلی با مغز گردو

اصالت تولید و تهیه زیتون پرورده به شهرهای استان گیلان تعلق دارد و زیتون پرورده در واقع بخشی تفکیک ناپذیر از فرهنگ مردمان رشت، رودبار، منجیل و دیگر شهرهای گیلان است.

سالانه تعداد زیادی گردشگر و مسافر از گیلان بازدید می کنند و حتما خرید زیتون پرورده رشت را به عنوان یک سوغاتی عالی انجام می دهند.

مراکز فروش مختلف زیتون در رشت فعالیت می کنند با ارائه ده ها مدل زیتون پرورده مختلف که با استفاده از ترشیجات مختلف انار، الوچه و ازگیل درست می شوند، فروش زیتون پرورده رشت به صدها شهر در ایران صورت می گیرد، فروش زیتون پرورده محلی با مغز گردو یکی از پر طرفدارترین و خوشمزه ترین نمونه های زیتون پرورده گیلان است، زیتون پرورده با مغز انار هم از مدل های دیگر است.

فروش زیتون پرورده رشت

طرز تهیه زیتون پرورده فوری

  1. زیتون بدون هسته و شیرین نیم کیلو
  2. گردو خرد شده تازه 150 گرم
  3. آب انار ترش یا ملس به دلخواه نصف لیوان
  4. سیر خرد شده چند حبه
  5. سبزیجات معطر نعنا، گشنیز، چوچاق
  6. رب انار 3 قاشق غذاخوری

 زیتون های بدون هسته را با تمام مواد مخلوط می کنیم و به خوبی با دست مخلوط می کنیم تا گردو و ترشی به خوبی به خورد زیتون ها برود، در تهیه زیتون پرورده می توانید به جای سیر تازه از برگ سیر خشک شده و یا ریز خورد شده استفاده کرد، مقدار استفاده از رب انار هم به مزاج شما بستگی دارید اگر زیتون پرورده روشن تر دوست دارید ترشی کمتری بریزید وگرنه می توانید برای طعم بیشتر از رب بیشتری بهره ببرید، اگر زیتون پرورده را چند روز در یخچال نگهداری کنید، آماده مصرف می شود.

برای خوش طعم تر شدن می توانید از پودر گلپر هم استفاده کنید.

فروش زیتون پرورده رشت

نمایندگی زیتون پرورده گیلان

نمایندگی زیتون پرورده گیلان تقریبا در همه استان های ایران فعالیت می کند و ارائه کننده محصولات کارخانه زیتون پرورده رشت به صورت عمده می باشد.

زیتون پرورده از نمونه مخلفات با مزه ایست که علاوه بر مصرف بالای آن بین خانوار ها، به عنوان یک چاشنی پرطرفدار توسط اصناف مختلف مواد غذایی مانند:

  1. رستوران
  2. پیتزا فروشی
  3. کبابی
  4. غذاخوری
  5. و انواع فست فودی ها

استفاده می شود، نمایندگی ها نقش مهمی در فروش زیتون پرورده رشت به صورت مستقیم از سمت تولید کننده خانگی و صنعتی به خریداران عمده زیتون پرورده کشور دارند.

فروش زیتون پرورده رشت

خرید زیتون پرورده تک نفره گیلان

شکل های فروش زیتون پرورده رشت بسیار متنوع است ولی دو شکل پرطرفدار عرضه آن به دو صورت زیر است:

  1. زیتون پرورده تک نفره
  2. زیتون پرورده فله ای

خرید زیتون پرورده تک نفره گیلان که محصول صنعتی کارخانه زیتون پرورده رشت است از پرمصرف ترین ها در رستوران ها و آشپزخانه های سراسری است، مزایای قابل ذکر زیتون پرورده تک نفره یا رستورانی موارد زیر است:

  1. ماندگاری بالایی دارد
  2. بیرون از یخچال قابلیت نگهداری بیشتری دارد
  3. بهداشتی است
  4. برای مصرف یک نفر است و هدر رفت کمی دارد
  5. برای جابجایی انتخاب خوبی است

فروش زیتون پرورده رشت

زیتون پرورده چه خواصی دارد

انواع ترشی و شور جایگاه ویژه ای در آشپزی ایرانی دارند ولی کمتر ترشی به اندازه زیتون پرورده پرخاصیت است، زیتون پرورده یک ترشی روغنی و خوش طعم است که به خاطر وجود زیتون، گردو وسبزیجاتی مانند نعنا و سیر طبیعت گرمی دارد و به شدت برای بیماری های مختلف نقش بازدارنده و حتی درمان کننده دارد.

  1. تقویت بافت مفصلی و استخوانی
  2. موثر بر درمان بیماری های آرتریت، ارتروز و رماتیسم
  3. موثر بر تقویت پوست و مو
  4. تقویت کننده معده و روده
  5. باز کننده اشتها
  6. تنظیم قند خون
  7. مهار کننده فشار خون و بیماری های قلبی
  8. جلوگیری از زوال عقل و آلزایمر

فروش زیتون پرورده رشت

فروش زیتون پرورده رشت در تهران

زیتون پرورده از خوشمزه ترین چاشنیجاتی است که در ایران تولید می شود و نیز از منحصر به فرد ترین و مفید ترین ترشیجات است.

فروش زیتون پرورده رشت در تهران به شدت مورد توجه است، گیلان را از گذشته صاحب زیتون پرورده خوب و باکیفیت می دانستند  و نام و رسم زیتون پرورده ای که از گیلان باشد برند محسوب می شود و همین گیلانی بودن اعتمادی برای مصرف کنندگان است و توسعه و پیشرفت صنعت زیتون در گیلان را سبب شده است.

تهران بزرگترین بازار مصرف زیتون پرورده در کشور است و خرید زیتون پرورده رشت از کانال های مختلف حضوری و اینترنتی شایع است.

فروش زیتون پرورده رشت

فروش اینترنتی زیتون پرورده رشت

خرید زیتون پرورده رشت به خاطر طعم و مزه خاصی که با زیتون پرورده های مناطق دیگر دارد همیشه جز پرمشتری ترین ترشیجات است، وجود سبزیجات محلی و جنگلی معطر که نمونه آن در کمتر جایی از ایران پیدا می شود عطر و مزه بی نظیری به این محصول داده است، ولی بزرگترین مشکل تهیه این محصول عالی در نقاط دوردست و با مسافت زیاد است، پروسه خرید این محصول از جستجو تا دریافت، هزینه گزافی به مشتری تحمیل می کند.

زمینه فروش اینترنتی زیتون پرورده رشت که به وسیله تولیدکنندگان گیلانی میسر شده شرایط خرید غیرحضوری را به راحتی مهیا نموده است.

همچنین این شیوه خرید از معدود طرق مبادلات فعال در دوره پرتنش قرنطینه های کرونایی بوده است که بدون تماس های غیر ضرور، به خرید و فروش محصول کمک کرده است.

مجموعه معتبر و قانونی زرتوشه، فروش زیتون پرورده رشت را در مقادیر عمده و با قیمت عالی از تولیدی عرضه می نماید.

برای ارتباط با کارشناس زرتوشه از طریق تلفن یا واتساپ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما