قیمت ترشی خانگی سال 99

قیمت ترشی خانگی سال 99  با توجه افزایش قیمت مواد اولیه در تهیه ترشی ها و همچنین با توجه به افزایش قیمت سرکه قیمت ترشی خانگی سال 99 نسبت به سال گذشته با افزایش روبرو بوده است.
از آنجایی که ترشیجات و شوریجات نسبت به مواد غذایی دیگر دارای ماندگاری طولانی تری می باشند بعضی از تولید کنندگان عمده فروشان حوزه ترشی که ترشیجات خود را که سال گذشته تهیه کرده‌اند و به فروش نرسانده اند قیمت ترشی خانگی سال 99 را همانند قیمت سال گذشته قیمت گذاری کرده اند.

لیست قیمت ترشی خانگی سال 99

لیست قیمت ترشی خانگی سال 99 همانند سال گذشته توسط گروه زرتوشه به فروش می رسد. تا کنون یعنی تا اواسط فروردین سال 99 افزایش قیمتی را در محصولات خود لحاظ نکردیم. شما می توانید لیست قیمت برخی از ترشیجات این مجموعه را به شرح زیر مشاهده نمایید.

 لیست قیمت ترشی خانگی سال 99

نکات مهم در تهیه یک ترشی خانگی خوب

  1. سرکه ای که در تهیه ترشی مورد استفاده قرار می‌گیرند با کیفیت ترشی رابطه مستقیمی دارد. برای تهیه ترشی از سرکه ای استفاده کنید که طبیعی باشد و رنگ و بوی بدی نداشته باشد. شاید اگر سرکه خود را از بازار تهیه کنید مصنوعی و شیمیایی باشد. مطمئناً ترشی هایی که با این نوع سرکه ها تهیه شوند طعم خوبی را ندارد.
  2. یکی از بهترین سرکه هایی که برای تهیه ترشی می توان از آنها استفاده کرد سرکه انگور یا کشمش است.
  3. بعضی از خانم های خانه دار در تهیه ترشی به جای استفاده سرکه از آبغوره استفاده می کنند. باید این نکته را در نظر داشته باشند که آبغوره حتما باید مرغوب بوده و دارای کپک زدگی نباشد. همچنین می‌توانند آبغوره را کمی حرارت دهند تا کمی جوش بخورد و کمی غلیظ تر شود و بعد برای تهیه ترشی از ان استفاده کنند.

خرید و فروش ترشی خانگی در سال 99

خرید و فروش ترشی خانگی در سال ۹۹ در میادین تره بار و بازارچه های محلی صورت می پذیرد. بعضی از تولید کنندگان و عمده فروشان ترشیجات اقدام به خرید و فروش ترشیجات خانگی نیز می کند. چنانچه قصد خرید و فروش ترشی خانگی در سال ۹۹ دارید میتوانید به سایت زرتوشه مراجعه نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما