خرید زیتون پرورده خانگی با سبزیجات محلی

خرید زیتون پرورده خانگی با سبزیجات محلی همیشه مشتریان زیادی داشته است بخصوص یکی از سوغاتی های از نواحی تولید زیتون پرورده مثل شمال است.

فروش زیتون پرورده خانگی را مراکز فروش ترشیجات خانگی انجام می دهند ولی شیوه راحت تری در فضای مجازی و اپلیکیش های غیر حضوری ایجاد شده است که امکان خرید ارزانتر و سریعتر را فراهم نموده است.

خرید زیتون پرورده خانگی

زیتون شمال

یکی از مخلفات اصلی برای استفاده در کنار غذاها و خوراک ها در شمال ایران زیتون پرورده است، درختان زیتون از گذشته دور، در شمال ایران وجود داشته و محصولات زیتون در این منطقه رونق فراوانی داشته است، در حال حاضر بیشتر زیتون کشور در استان های دیگری چون:

  • زنجان
  • قزوین
  • فارس
  • گلستان

تولید می شود ولی گیلان در شمال ایران همچنان از بزرگ ترین تولید کننده هاست و در عین واحد بازار بزرگ خرید و فروش زیتون در این استان وجود دارد، هر سال در فصل برداشت مقدار زیاد زیتون از استان های هم جوار به مرکز فروش زیتون در گیلان برای فروش عرضه می شود و حتی گاها به نام زیتون شمال فروخته می شود.

خرید زیتون پرورده خانگی

پخش زیتون پرورده خانگی

خوشبختانه زمینه لازم برای پخش زیتون پرورده خانگی، در نواحی زیادی از کشور ما وجود دارد، از بزرگ ترین مصرف کننده های زیتون پرورده خانگی در استان تهران قرار دارند که با وجود هزاران رستوران و آشپزخانه و غذاخوری و فست فودی خریدار عمده زیتون پرورده هستند.

زیتون پرورده خانگی که عمدتا بوسیله اهالی مناطق زیتون خیز مثل گیلان، زنجان و قزوین در منازل یا تولیدی های کوچک خانگی تولید می شوند توسط شرکت های پخش و نمایندگی ترشیجات خانگی به فروش می رسد.

خرید زیتون پرورده خانگی در مراکز ترشی فروشی کشور قابل تهیه است ولی اگر علاقه مند باشید می توانید در خانه هم این محصول خوشمزه را تهیه کنید.

مجموعه زرتوشه پخش کننده زیتون پرورده خانگی در اندازه عمده مستقیما از تولید کننده اصلی می باشد.

خرید زیتون پرورده خانگی

طرز تهیه زیتون پرورده خانگی

  • زیتون بدون هسته از هر نوعی 1 کیلو
  • سیر رنده شده 5 حبه
  • رب انار 6 قاشق غذا خوری
  • آب انار 1 لیوان
  • گلپر نمک 2 قاشق مربا خوری
  • فلفل سیاه 1 قاشق مربا خوری
  • سبزی معطر مثل نعنا، گشنیز، سیر و سبزیجات معطر محلی

زیتون ها را اگر زیادی شور هستند قبلا آبکشی می کنیم و در ظرف با گردو، آب انار، سبزیجات و ادویه مخلوط می کنیم تا گردو حسابی با زیتون مخلوط شود سپس رب انار و سیر را اضافه میکنیم، در اضافه کردن رب انار می توانید ب دلخواه و با توجه به مزه رب، از مقدار آن کم کنید.

اگر آب انار در اختیار ندارید هم می توانید مخلوطی از آب معمولی و رب انار را استفاده کنید.

خرید زیتون پرورده خانگی

تولیدی زیتون پرورده

استفاده از سبزیجات محلی در تهیه زیتون پرورده این محصولات را تبدیل به ترشیجات فوق العاده خوشمزه و متفاوت کرده است، بسیاری از زیتون پرورده های کارخانه ای در ایران کیفیت بسیار بالایی دارند و حتی طرفداران بیشتری نسبت به خرید زیتون پرورده خانگی دارند به خصوص به خاطر نگهدارنده هایی که در زیتون پرورده صنعتی وجود دارد، عمر نگهداری طولانی تری دارند و مناسب خرید برای مراکزی مانند رستوران ها هستند.

با این وجود استفاده از سبزیجات معطر محلی مانند چوچاق در گیلان و اوجی در مازندران، مزه ای متفاوت و منحصر به فرد به زیتون پرورده خانگی داده است.

تولیدی زیتون پرورده با تهیه و فروش زیتون پرورده خانگی با ترکیبات کم نظیر، این محصول خوشمزه را در اختیار مشتری می گذارند.

خرید زیتون پرورده خانگی

خاصیت زیتون پرورده

زیتون پرورده از پرخاصیت ترین ترشیجاتی است که در کشور ما تولید می شود و به خاطر طبع گرم آن، توسط افرادی که با خوردن ترشی مشکل دارند، گزینه فوق العاده ایست.

خوردن زیتون پرورده همراه غذاهای کبابی و سرخ کردنی ترکیبی مناسبی را تشکیل می دهد، زیتون پرورده سرشار از ویتامین و مواد معدنی مختلف است و تنها برخی از خواص آن موارد زیر هستند:

  • تمیز کننده روده و رفع یبوست
  • ضد سرطان
  • ضد باکتری و سم زدا
  • تقویت کننده معده
  • کاهش کلسترول مضر خون
  • و تنظیم قند

خرید زیتون پرورده خانگی به علت عدم استفاده از افزودنی ها و نگهدارنده ها برای کسب این فواید زیاد، توصیه می شوند.

خرید زیتون پرورده خانگی

بازار فروش زیتون پرورده در ایران

فروش زیتون پرورده خانگی تنها قسمت کوچکی از بازار بزرگ ترشیجات است و در حال حاضر تولید کننده صنعتی وارد این حوزه شده و زیتون پرورده را وارد خانه همه ایرانی ها نموده است.

تولید کننده زیتون پرورده در کشور با توجه به میزان تقاضایی که در بازار داخلی و خارجی زیتون پرورده وجود دارد، اقدام به تولید می کنند، میزان ظرفیت زیتون پرورده در ایران به خاطر آمار بالای تولید زیتون در کشور در وضعیت خوبی قرار دارد، بازار فروش زیتون پرورده در ایران روز به روز در حال گسترده تر شدن است و حتی این محصول ذاتا ایرانی و انحصاری در بسیاری از کشور های خارجی به خصوص عراق مشتریان عمده ای پیدا کرده است.

خرید زیتون پرورده خانگی

خرید زیتون پرورده رودبار با ارزانترین قیمت

نمی توان به زیتون پرورده خانگی اشاره کرد و درباره زیتون رودبار سخنی نگفت، گیلانی ها متخصص تولید زیتون پرورده با سبزیجات محلی خوشمزه هستند و اسم زیتون رودبار در ایران یک برند محسوب می شود.

خرید زیتون پرورده رودبار را براحتی می توان از طریق صدها نمایندگی زیتون و مراکز پخش تهیه نمود ولی برای خرید زیتون پرورده رودبار با ارزانترین قیمت، باید به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه ها با تولیدکنندگان اولیه درارتباط باشید.

هزینه زیاد جستجو و وقت ناکافی از دلایل مهمی است که سبب می شود خریداران با واسطه ها معامله کنند ولی در چند سال اخیر با رایج شدن خرید و فروش اینترنتی در فضای مجازی، امکان فروش زیتون پرورده خانگی رودباراز تولیدی به مشتری در هر نقطه ایران ایجاد شده است.

خرید زیتون پرورده خانگی

خرید زیتون پرورده خانگی بصورت اینترنتی

خرید زیتون پرورده خانگی بصورت اینترنتی، به خصوص بعد از شیوع کرونا رونق زیادی پیدا کرده است و در واقع خریداران با مزایای کم نظیر این شیوه آشنا شده اند:

  • حذف هزینه های جستجو
  • حذف خرج رفت و آمد اضافی
  • امکان تهیه محصول عمده در هر مقدار
  • معاملات 24 ساعته
  • نبود محدودیت مربوط به مسافت
  • و خرید به صورت فله یا بسته بندی

مجموعه زرتوشه با ارتباط گسترده با تولید کنندگان خانگی و صنعتی زیتون پرورده، خرید و فروش زیتون پرورده بهداشتی و با کیفیت را به صورت عمده و با قیمت عالی از درب کارخانه یا تولیدی امکان پذیر کرده است.

جهت ارتباط با کارشناس زرتوشه، از طریق تلفن یا واتساپ اقدام فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما